Ahad, 5 Julai 2015

Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja

Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja - Hi semua pegunjung Khasiat & Manfaat Petua Warisan, Pada Artikel yang anda baca kali iniContoh Surat Menolak Tawaran Kerja, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya.Mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda fahami.Baiklah,selamat membaca.

Tajuk : Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja
Link : Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja

Baca juga


Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja

Sebelum ini telah dibincangkan mengenai menolak tawaran kerja di dalam artikel yang lalu. Menulis surat menolak tawaran kerja perlulah sopan, ringkas dan tepat. Pasti ada mahu orang lain menilai diri anda seorang yang profesional.

Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja
Contoh Surat Menolak Tawaran Kerja
Berikut contoh surat menolak tawaran kerja:

Pengurus FELDA
Wisma FELDA, Jalan Perumahan Gurney, 
54000 Kuala Lumpur
1 Julai 2015

Tuan,

Terima kasih kerana telah menawarkan kepada saya jawatan sebagai Pengurus Ladang di FELDA. Namun pada masa kini saya telah menerima tawaran kerja dengan syarikat lain. 

Saya amat menghargai usaha tuan yang telah sudi menemuduga saya dan berkongsi maklumat berkenaan peluang kerja di agensi tuan. 

Pertimbangan dari pihak tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih. 


(Tanda tangan)
Rozan Razak
Tel: 03-95449977
Email: rozan_razak@yahoo.com.my

Diharapkan perkongsian mengenai contoh surat menolak tawaran kerja ini bergu kepada anda. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsikan kegunaan ataupun khasiat lain yang anda ketahui.